Un alt fel de…Snickers


Betty's Kitchen

O prăjitură excelentă din punctul meu de vedere, căreia Snickers-ul mai totdeauna îi face cu ochiul la casele de marcat 🙂 Blat cu nuci, ciocolată albă, cremă caramel cu bucăţele de nuci si glazură de ciocolată amăruie…Ziceti voi, ce poate fi mai bun, mai ales pentru un fan al ciocolatei si caramelului ??

Şi dacă totdeauna m-am ferit de crema caramel să o fac, datorită unor peripeţii neplăcute, acum mi-am luat inima în dinţi cu reţeta asta, dar i-am spus Ancuţei că dacă nu-mi iese nici de data asta, după reţeta de pe blogul ei, apoi chiar mă las păgubaşă 🙂 Aşadar, pentru cele care vă confruntaţi cu aceeaşi teamă, mergeţi fără frică pe reţeta asta. Dacă mie mi-a ieşit, şi vouă 🙂 Abia aştept să-mi scrieţi impresii.

Ingrediente

Pentru blat: 5 albuşuri, 100 g zahăr, 200 g nucă măcinată, 4 linguri de făină, 1 praf de copt

În plus…

Vezi articol original 317 cuvinte mai mult

