Salata de cartofi si aripioare


Aphex

Am vrut initial sa pun doua postari diferite, dar pentru ca e atat de simpla salata de cartofi, le-am combinat.

Slide1

Salata am facut-o pentru ca mi-a ramas sos de la falsele Eggs Benedict, anume iaurt, maioneza si tarhon.

Sos pe care l-am amestecat cu un cartof taiat cuburi si fiert (am niste cartofi rosii beton, nu beau deloc apa daca ii fierbi cuburi), un ou, tot maruntit, ceapa verde, un ardei gras micut si ceva mai mult piper. Doar atata.

Slide2

Insist pe montarea in inel daca nu aveti inel, anume, facut un cilindru dintr-o sticla goala (repet, dupa o idee data de Chef Sebok la care ma gandesc de cate ori ma distrez spintecand sticle de plastic). Biscuitii nu i-am pus pentru vreun scop anume in afara de cel de a masca o gaura in salata (nu am presat bine, dar oricum nu era pentru publicul larg).

Slide3

Si acum…

Vezi articol original 487 de cuvinte mai mult

