180 de sarmale


Aphex

Amu o sa ziceti, sarmale, sarmale, mare inginerie. Cred ca am descoperit cea mai buna reteta de pana acum. E vero ca si carnea luata de la bulgaroaica, de la macelaria mea, e buna foc, o mananc cruda, da’ carne buna gaseste oricine.

Compozitia mi-a fost inspirata si de cateva experimente de-ale mele si de blogul Anishoarei si de povestile mamei despre niste sarmale facute de o moldoveanca. Asadar e un melanj de idei si retete si tare bune au iesit, daca aveti curiozitatea, incercati.

Asadar pentru compozitie, in afara de carne tocata, am mai folosit parti egale de orez si burghul (pun o poza ca sa aproximati cantitatile, eu am facut din 3 kilograme de carne, dar se poate face dupa cum vreti). In rest un lighean de legume: varza (asta e de la Anishoara ideea), morcov, ceapa, patrunjel, cateva rosii (nu e musai). In plus sare, piper, boia…

Vezi articol original 217 cuvinte mai mult

